Restauracja Appassionata

Cel: Promocja restauracji poprzez wyjątkową oprawę, zarówno graficzną jak i muzyczną.
Sposób: Oryginalna sesja zdjęciowa, organizacja kameralnych koncertów z udziałem gwiazd polskiej i zagranicznej estrady.
Czas trwania kampanii: Listopad 2014 r.-luty 2016 r.
Zadania agencji: Sesje zdjęciowe pokazujące oryginalny i nowoczesny sposób tworzenia i podawania potraw, organizacja koncertów m.in. Zbigniewa Wodeckiego, Alicji Majewskiej, Edyty Geppert, Grzegorza Turnaua, zespołu Vintage Vegas oraz eventów takich jak: Kulinarne Mistrzostwa Dziennikarzy i Rzeczników Prasowych (z udziałem Karoliny Szostak i Przemysława Salety), balu sylwestrowego, Balu Charytatywnego, koncertu walentynkowego (z udziałem Stefano Terrazzino i Anety Zając).

Właścicielka Appassionaty od początku miała duże ambicje i plany w stosunku do swojej restauracji. Wyjątkowe są kuchnia, wystrój, a więc oprawa graficzna i promocyjna również! Bo to, co związane z tym miejscem musi być po prostu … wysmakowane.

Sesja zdjęciowa

Eventy