Wodo-Trendy

Cel: Odświeżenie wizerunku ekskluzywnego gabinetu kosmetycznego.
Sposób: Rebranding i opracowanie system identyfikacji wizualnej, oryginalna sesja zdjęciowa, opracowanie strategii i planu promocji.
Czas trwania kampanii: Czerwiec 2015 r. – czerwiec 2016 r.
Zadania agencji: Opracowanie logotypu, systemu identyfikacji wizualnej, sesja zdjęciowa, projekt i wdrożenie strony internetowej, produkcja materiałów promocyjnych, prowadzenie bloga i fanpage na Facebooku, opracowanie strategii promocji.

Piękność Dnia to jeden z najdłużej działających na Śląsku gabinetów kosmetycznych. Jego misją jest wspieranie i odbudowa naturalnego piękna. Na zbliżającą się okrągłą rocznicę istnienia gabinetu potrzebne były nowe materiały i odświeżony wizerunek, który odzwierciedlałby wartości marki. Zaprojektowane materiały są nie tylko wyjątkowe ze względu na swoje dopracowanie i elegancję, ale także fakt, że do zdjęć na sesji fotograficznej pozowały klientki gabinetu.

System identyfikacji wizualnej

Sesja zdjęciowa