Portfolio

Magazyn k.

Wodo-Trendy Cel: Projekt i realizacja folderu wizerunkowegoSposób: Odejście od czysto reklamowej formy na rzecz magazynowo-lifestylowejCzas trwania kampanii: Lipiec 2017 – obecnieZadania agencji: Opracowanie layoutu, projekt i napisanie treści, przygotowanie do druku. To nasza druga realizacja folderu, którego tematem jest kamień dekoracyjny. Tym razem do zadania podeszliśmy inaczej niż w przypadku folderu „360 stopni”, który skupiał …

Magazyn k. Read More »

Piękność Dnia

Wodo-Trendy Cel: Odświeżenie wizerunku ekskluzywnego gabinetu kosmetycznego.Sposób: Rebranding i opracowanie system identyfikacji wizualnej, oryginalna sesja zdjęciowa, opracowanie strategii i planu promocji.Czas trwania kampanii: Czerwiec 2015 r. – czerwiec 2016 r.Zadania agencji: Opracowanie logotypu, systemu identyfikacji wizualnej, sesja zdjęciowa, projekt i wdrożenie strony internetowej, produkcja materiałów promocyjnych, prowadzenie bloga i fanpage na Facebooku, opracowanie strategii promocji. …

Piękność Dnia Read More »

Restauracja Appassionata

Restauracja Appassionata Cel: Promocja restauracji poprzez wyjątkową oprawę, zarówno graficzną jak i muzyczną.Sposób: Oryginalna sesja zdjęciowa, organizacja kameralnych koncertów z udziałem gwiazd polskiej i zagranicznej estrady.Czas trwania kampanii: Listopad 2014 r.-luty 2016 r.Zadania agencji: Sesje zdjęciowe pokazujące oryginalny i nowoczesny sposób tworzenia i podawania potraw, organizacja koncertów m.in. Zbigniewa Wodeckiego, Alicji Majewskiej, Edyty Geppert, Grzegorza …

Restauracja Appassionata Read More »

Vintage Vegas

Vintage Vegas Cel: Realizacja filmowa teledysku promującego singiel.Sposób: Pokazanie zarówno zaplecza muzycznego jak i romantycznego charakteru twórczości artystów.Czas trwania kampanii: Październik 2014 r.Zadania agencji: Opracowanie scenariusza, organizacja produkcji, zdjęcia, montaż, postprodukcja. Niemiecki Zespół Vintage Vegas w swojej twórczości łączy to, co najlepsze w muzyce pop i swing. Panowie słyną ze swojego zamiłowania do elegancji i …

Vintage Vegas Read More »

Wodo-Trendy

Wodo-Trendy Cel: Integracja i ożywienie merytorycznej dyskusji środowiska wodociągowcówSposób: Organizacja konferencji łączącej przyjemne z pożytecznymCzas trwania kampanii: 25-26 października 2018 r.Zadania agencji: Opracowanie systemu identyfikacji i logotypu, stworzenie strony internetowej, pozyskanie uczestników, organizacja i koordynacja przebiegu eventuJak zarządzać ryzykiem, by nie przekroczyć cienkiej czerwonej linii? Co zrobić by wodociągi były pod specjalnym nadzorem oraz jak ozon radzi sobie na pierwszej …

Wodo-Trendy Read More »