Wodo-Trendy

Cel: Projekt i realizacja folderu wizerunkowego
Sposób: Odejście od czysto reklamowej formy na rzecz magazynowo-lifestylowej
Czas trwania kampanii: Lipiec 2017 – obecnie
Zadania agencji: Opracowanie layoutu, projekt i napisanie treści, przygotowanie do druku.

To nasza druga realizacja folderu, którego tematem jest kamień dekoracyjny. Tym razem do zadania podeszliśmy inaczej niż w przypadku folderu „360 stopni”, który skupiał się na produkcie. Magazyn „k.” opowiada o roli kamienia w życiu ludzi, stąd literka „k”, jak kamień… i kropka.

Opowieść zaczęliśmy od tego, że kamień towarzyszy ludziom od zarania dziejów, a więc jest oswojony, niesie w sobie sporą dozę autentyczności i jest dla nas po prostu wartościowy, bo kojarzy się ze stałością, wytrzymałością i zaufaniem. Napisaliśmy o tym jak na nas wpływa, jakie ma cechy, co zmienia, co buduje. Graficznie w centrum tej opowieści nie ma kamienia, a znajduje się człowiek i jego symbioza z tym materiałem.

W projekcie wykorzystaliśmy duże zdjęcia, a całość wydaliśmy na eleganckim niepowlekanym papierze. Jak powiedział klient: „Aż szkoda, że nie ma więcej stron”. No cóż, chętnie dopiszemy kolejne rozdziały.