Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych

Cel: Prezentacja nowych rozwiązań technologicznych zastosowanych przez klienta.
Sposób: Zrealizowanie lekkich w formie filmów instruktażowych, które w prosty sposób przekażą najważniejsze dane dotyczące nowych narzędzi.
Czas trwania kampanii: Czerwiec 2015 r.
Zadania agencji: Opracowanie scenariuszy, organizacja produkcji, zdjęcia, reżyseria, montaż i postprodukcja.

Biblioteka cyfrowa Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych oraz program do przeprowadzana wideokonferencji z możliwością udostępniania plików w czasie rzeczywistym, były nowymi narzędziami wdrożonymi przez Instytut. Ich prezentacja miała nastąpić podczas konferencji. Aby uniknąć organizowania prelekcji zdecydowano się na zrealizowanie filmów instruktażowych o nieco żartobliwym charakterze. W klipach wziął udział popularny aktor teatralny i serialowy Zbigniew Stryj oraz pracownicy Instytutu.