Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.

Cel: Opracowanie oryginalnego kalendarza na 2013 r.
Sposób: Opracowanie materiału fotograficznego, który będzie się wyróżniał na tle treści pokazywanych przez inne przedsiębiorstwa branży.
Czas trwania kampanii: Październik 2012 r.
Zadania agencji: Organizacji sesji, casting, compositing, projekt i druk kalendarza.

Podczas sesji naszym zadaniem było pokazanie wnętrz obiektów należących do GPW SA. Wpadliśmy na pomysł, by zamienić je w podwodny świat pełen magicznych istot. Aby zrealizować projekt odbyły się 3 sesje zdjęciowe. W czasie pierwszej fotografowaliśmy obiekty, na drugiej robiliśmy zdjęcia modelce (wrażenie pływania pod wodą osiągnęliśmy dzięki… skokom na trampolinie), trzecia sesja, to zdjęcia wody. Następnie w postprodukcji wykonaliśmy compositing wykonanego materiału i tak powstały fotografie widoczne poniżej.