360 stopni WKG

Cel: Stworzenie oryginalnego katalogu prezentującego kamień dekoracyjny
Sposób: Położenie nacisku na prezentację kamienia bez odwracających od niego uwagę szczegółów. Niecodzienna forma katalogu dla wyróżnienia na tle innych.
Czas trwania kampanii: lipiec 2017 – obecnie
Zadania agencji: Opracowanie layoutu i treści, przygotowanie do druku.

Jak zarządzać ryzykiem, by nie przekroczyć cienkiej czerwonej linii? Co zrobić by wodociągi były pod specjalnym nadzorem oraz jak ozon radzi sobie na pierwszej linii frontu? To tylko niektóre tematy, jakie były poruszone podczas Konferencji Wodo-Trendy, którą mieliśmy przyjemność zorganizować. Tematem wiodącym było bezpieczeństwo produkcji i dystrybucji wody, dlatego też w agendzie sięgnęliśmy po motywy militarne, a raczej kojarzące się z kinowymi przebojami filmów wojennych. O dobrą wodę trzeba walczyć!

Naszym zadaniem było także zaprojektowanie logotypu, identyfikacji wizualnej i strony internetowej (www.wodo-trendy.pl). Kojarzony powszechnie z branżą błękit zestawiliśmy z nasyconym fioletem i różem, aby dać sygnał, że ta konferencja będzie inna niż pozostałe. Pozwoliło nam to uzyskać mocny przebijający się wśród innych identyfikacji efekt.

Sama konferencja zorganizowana została w 5-gwiazdkowym pięknie położonym hotelu w górach, jednakże cena była przystępna tak, aby mogło w niej wziąć udział jak najwięcej osób. 15-minutowe wystąpienia prelegentów pozwoliły na podejście do tematu przewodniego pod bardzo wieloma aspektami, osoby zainteresowane szczegółową dyskusją miały do dyspozycji „pokój chilloutu” sąsiadujący z salą konferencyjną.

Eventowi towarzyszyły także targi sponsorów oraz pokazy działania najnowszych rozwiązań technicznych. Wydarzenie zakończyła uroczysta kolacja, która przeciągnęła się do samego rana.

O konferencji napisały wszystkie najważniejsze media branżowe.