Portfolio

360 stopni WKG

360 stopni WKG Cel: Stworzenie oryginalnego katalogu prezentującego kamień dekoracyjnySposób: Położenie nacisku na prezentację kamienia bez odwracających od niego uwagę szczegółów. Niecodzienna forma katalogu dla wyróżnienia na tle innych.Czas trwania kampanii: lipiec 2017 – obecnieZadania agencji: Opracowanie layoutu i treści, przygotowanie do druku. Jak zarządzać ryzykiem, by nie przekroczyć cienkiej czerwonej linii? Co zrobić by wodociągi były […]

360 stopni WKG Read More »

Agros Magazyn

Agros Magazyn Cel: Zbudowanie lojalności klientów, utrzymanie kontaktu z odbiorcami nieufającym reklamom, „obcym” przekazom.Sposób: Stworzenie aspiracyjnego, ekskluzywnego magazynu, w którym występować będą wyłącznie jego odbiorcy jako ambasadorzy marek.Czas trwania kampanii: 2010 – obecnie.Zadania agencji: Projekt, skład, tworzenie tekstów, realizacja sesji zdjęciowych. Gdy AGROS Magazyn pojawił się w 2010 r. na rynku magazynów rolniczych mocno wyróżniał

Agros Magazyn Read More »

Akcja Lato

Akcja Lato Cel: Przyciągnięcie nowych klientek do gabinetu kosmetycznegoSposób: Przeprowadzenie kampanii skierowanej do wąskiego, wyselekcjonowanego grona osób, co zwiększa prawdopodobieństwo konwersjiCzas trwania kampanii: czerwiec 2018 r. – lipiec 2018 r.Zadania agencji: Opracowanie komunikacji, ulotki, pozyskanie adresatek, wysyłka, koordynacja Lato to czas, kiedy więcej uwagi poświęcamy wyglądowi naszego ciała, a przedurlopowa gorączka sprawia, że często nie

Akcja Lato Read More »

Fast Consult

Fast Consult Cel: Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy działającej w sektorze nowych technologiiSposób: Opracowanie logotypu, identyfikacji wizualnej, projekt strony i podstawowych materiałów sprzedażowychCzas trwania kampanii: styczeń 2018 r. – kwiecień 2018 r.Zadania agencji: Opracowanie logotypu, systemu identyfikacji wizualnej, projekt i wdrożenie, strony internetowej (http://fastconsult.io/), kreacja i produkcja materiałów promocyjnych FAST Consult zajmuje się wąskim segmentem programowania.

Fast Consult Read More »

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. Cel: Opracowanie oryginalnego kalendarza na 2013 r.Sposób: Opracowanie materiału fotograficznego, który będzie się wyróżniał na tle treści pokazywanych przez inne przedsiębiorstwa branży.Czas trwania kampanii: Październik 2012 r.Zadania agencji: Organizacji sesji, casting, compositing, projekt i druk kalendarza. Podczas sesji naszym zadaniem było pokazanie wnętrz obiektów należących do GPW SA. Wpadliśmy na pomysł,

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. Read More »

Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych

Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych Cel: Prezentacja nowych rozwiązań technologicznych zastosowanych przez klienta.Sposób: Zrealizowanie lekkich w formie filmów instruktażowych, które w prosty sposób przekażą najważniejsze dane dotyczące nowych narzędzi.Czas trwania kampanii: Czerwiec 2015 r.Zadania agencji: Opracowanie scenariuszy, organizacja produkcji, zdjęcia, reżyseria, montaż i postprodukcja. Biblioteka cyfrowa Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych oraz program do przeprowadzana wideokonferencji z

Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych Read More »

Instytut Monitorowania Obsługi Klienta (IMOK)

Instytut Monitorowania Obsługi Klienta (IMOK) Cel: Opracowanie systemu pozwalającego na rozwiązywanie problemów w obsłudze klienta i zapobieganiu kryzysom w firmieSposób: Powołanie do życia IMOK, który skupia w sobie wiedzę specjalistów i narzędzia pozwalające na diagnozowanie, analizowanie i rozwiązywanie problemów w obsłudze klienta w firmachCzas trwania kampanii: grudzień 2016 r. – obecnieZadania agencji: Opracowanie metodologii badań

Instytut Monitorowania Obsługi Klienta (IMOK) Read More »

Kawiarnia Galicja

Kawiarnia Galicja Cel: Pokazanie niepowtarzalnej atmosfery lokalu i jego huczne otwarcie.Sposób: Klimatyczna sesja zdjęciowa i wielkie otwarcie z udziałem celebrytki, co sprawiło, że ściągnęliśmy uwagę mediów.Czas trwania kampanii: Luty – marzec 2015 r.Zadania agencji: Sesja zdjęciowa, działania PR, organizacja eventu. Galicja od początku miała ambicję by stać się miejscem, w którym każdy będzie czuł się

Kawiarnia Galicja Read More »

Konkurs Trawertyn Design

Konkurs Trawertyn Design Cel: Promocja nieznanego polskiego kamienia wśród bardzo wąskiej i niechętnej reklamom grupy docelowej.Sposób: Organizacja ogólnopolskiego konkursu połączona z kampanią informacyjną.Czas trwania kampanii: 1 września 2016 – 8 lutego 2017 r.Zadania agencji: Opracowanie koncepcji, scenariuszy i media planu. Nakręcenie spotu promocyjnego, projekt identyfikacji wizualnej, reportażowe i produktowe sesje zdjęciowe, projekt i wdrożenie strony

Konkurs Trawertyn Design Read More »

Kulig Travel

Kulig Travel Cel: Odświeżenie wizerunku biura podróży.Sposób: Opracowanie nowego logotypu i system identyfikacji wizualnej pasujących do wizerunku marki.Czas trwania kampanii: Sierpień-wrzesień 2016 r.Zadania agencji: Opracowanie nowego logotypu. Kulig Travel to działające już ponad 25 lat biuro podróży organizujące wakacje, wycieczki i pielgrzymki w kraju i za granicą. Od początku swojej działalności posługiwało się energetycznym pomarańczowym

Kulig Travel Read More »