Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
komunikacja, wizerunek, przed kamerą, savoir-vivre, wystąpienia publiczne, dress code, autoprezentacja, warsztaty, marka osobista, small talk, dobre maniery, wywieranie wpływu, język korzyści, przemowa, tłum, widownia, manager, zarządzanie, lider, konferencja prasowa
Standardy obsługi klienta
Komunikacja, kontakt z klientem, biuro obsługi, trójkąt satysfakcji, tajemniczy klient, standardy obsługi klienta, zadowolony klient, język korzyści, typy osobowościowe, zaangażowanie, zaufanie, komunikacja nieantagonizująca, budowa relacji, interakcje, zainteresowanie, zaspakajanie potrzeb, B2B, B2C, konkurencja
Profesjonalne biuro obsługi klienta
umiejętność planowania własnych działań, stosowanie procedur, skuteczna realizacja zadań, komunikacja w zespole, budowa wizerunku, komunikacja, kontakt z klientem, biuro obsługi, trójkąt satysfakcji, tajemniczy klient, standardy obsługi klienta, zadowolony klient, język korzyści, typy osobowościowe, zaangażowanie, zaufanie, komunikacja nieantagonizująca, budowa relacji, interakcje, zainteresowanie, zaspakajanie potrzeb, kryzys
Wypalenie zawodowe i stres
motywacja, wypalenie zawodowe, praca z celem, trening mentalny, wystąpienia publiczne, praca z przekonaniami, zarządzanie stresem, strefa komfortu, porozumienie bez przemocy, nvc, asertywność, rozwój osobisty
Współpraca i komunikacja w zespole
motywacja, komunikacja w zespole, praca z celem, trening mentalny, wystąpienia publiczne, praca z przekonaniami, strefa komfortu, porozumienie bez przemocy, nvc, budowanie zespołu, asertywność
Manager, czyli kto? Rola, zadania i kompetencje
Rola managera, orientacja na rezultat, orientacja na biznes, komunikacja, bariery, konflikt, relacje, motywacja, cele, siła, wizja, strategia, zaangażowanie, efektywność, zarządzanie, produktywność, kompetencje, cechy lidera, praca w zespole, energia, planowanie, zarządzanie czasem, GTD – Getting Things Done, planowanie, Lean & Agile
Automotywacja w życiu managera
Efektywność osobista, praca z zespołem, współpraca w zespole, motywacja, zaangażowanie, siła i skuteczność, definiowanie celów, SMART, rola rywalizacji, współpraca a motywacja, zwiększenie motywacji zespołu
Trudny proces zmian wewnątrz organizacji
Change management, współpraca w zespole, zdrowie organizacji, energia relacyjna, struktura formalna a struktura relacyjna, budowanie celów, motywowanie, budowanie i porządkowanie priorytetów, planowanie, Agile & Lean, funkcje organizacji w przedsiębiorstwie, podstawy zarządzania organizacjami, rola wizji i celu organizacji
Budowa relacji z mediami oraz jak rozpoznawać i przeciwdziałać “czarnemu PR”
komunikacja, PR, media, konflikt, budowa relacji, wizerunek, dziennikarze, kryzys, strategia, sukces, kontakty, budowa relacji, standardy, perspektywy, efektywność, biuro prasowe, magazyn, blog, B2B, B2C, baza mediów
Negocjacje biznesowe
negocjacje, co jest negocjowalne, kiedy nie warto negocjować, planowanie, jasna komunikacja, fazy negocjacji, techniki i strategie negocjacyjne, błędy poznawcze, jak unikać manipulacji, błędy w negocjacjach, definiowanie celów, asertywność, Win-Win, BATNA, fazy negocjacji, Aktywne Słuchanie I Taktyczna Empatia
Zarządzanie czasem
produktywność, multitasking i multiswiching, wielozadaniowość i przełączanie, GTD – Getting Things Done, GTD – efektywne działanie, skuteczne zarzadzanie czasem, orientacja na rezultat, stres zawodowy, współpraca w zespole, planowanie, priorytety, jasna komunikacja, rola znajomości stylu zarządzania czasem w zespole
Marka osobista, czyli tworzenie wizerunku
komunikacja, wizerunek, przed kamerą, savoir-vivre, wystąpienia publiczne, dress code, autoprezentacja, warsztaty, marka osobista, small talk, dobre maniery, elevatory talk, ekspert, atut, przekaz, cechy charakterystyczne, wartości, rola, rozwój, promocja, strategia, kariera, taktyka, kontent marketing, konkurencja, wyzwania, kluczowe komunikaty, język
Tworzenie kampanii społecznych i marketingowych
Komunikacja, marketing, kampania, strategia, plan, narzędzia, social media, zaangażowanie, AIDA, taktyka, emocje, działanie, wartości, argumenty, komunikaty, świadomość, video, produkcja treści, identyfikacja, narracja, target, digital marketing, konsumenci
Budowanie wizerunku poprzez media społecznościowe
komunikacja, wizerunek, marketing, kampania, strategia, plan, narzędzia, social media, zaangażowanie, emocje, działanie, wartości, komunikaty, video, produkcja treści, identyfikacja, target, digital marketing, konsumenci, język korzyści, budowa marki, zintegrowana komunikacja
Bezpieczne biuro, sytuacje kryzysowe
trudne sytuacje, typ klienta, atak, krytyka, umiejętna odmowa, agresywny rozmówca, dominujący klient, wulgarny klient, sytuacje niebezpieczne, postawa w konflikcie, bezpieczeństwo osobiste, procedury bezpieczeństwa, zarzadzanie w kryzysie, reagowanie w sytuacjach kryzysowych
Etyka urzędnicza i dobre postawy w urzędach
etyka urzędnicza, dobre obyczaje, savoir-vivre, w urzędzie, dress code, wizerunek urzędu, kontakty służbowe, obsługa konferencji, obsługa telefoniczna, narady, wymiana wizytówek, wystąpienia publiczne, budowa bezpiecznych relacji, mocne i słabe strony
Cyber-karate, czyli jak bronić się przed cyberprzestępczością
dane osobowe, ochrona danych osobowych, cyberprzestępczość, phishing, pharming, wyłudzenia, spam, cyberprzestępczość, bezpieczeństwo, Internet, RODO, social media, bankowość internetowa, hasła, manipulacje
Zaczaruj ich! – autoprezentacja i savoir-vivre w pigułce
autoprezentacja, savoir-vivre, wystąpienia publiczne, konferencje, spotkania biznesowe, prezentacja firmowe, rozmowy z szefem, spotkania rodzinne, elevator speech, personal branding, dress code, small talk, dobre maniery, wymiana wizytówek, precedencja, wywieranie wpływu
W szeregu zbiórka! – zbuduj armię wiernych klientów
sprzedaż, skuteczne rozmowy sprzedażowe, zwiększenie sprzedaży, język korzyści, wierni klienci, sprzedawcy, praktycy sprzedaży, telesprzedaż, zbijanie obiekcji, silna argumentacja, komunikacja nieantagonizująca, metoda Sandlera, pytania, upseeling, cross-selling, finalizacja sprzedaży, blind speech, prezentowanie oferty, negocjacje
Obudź olbrzyma! – trening umiejętności menadżerskich
kierownicy, menedżerowie, kadra zarządzająca, liderzy, początkujący, doświadczeni, pigułka wiedzy, management, zarządzanie zespołem, zarządzanie ludźmi, budowanie zespołu, komunikacja, delegowanie zadań, model Blancharda, przywództwo sytuacyjne, macierz dojrzałości pracownika, rozwój pracownika, fazy rozwoju zespołu, trudne rozmowy z pracownikami, styl przywództwa, motywowanie, myślenie strategiczne, zarządzanie czasem
Prosto w prawo – 7 kroków do lepszego funkcjonowania w państwie prawa
źródła prawa, tworzenie prawa, czytanie tekstu prawnego, nowelizacja, tekst jednolity, obowiązujące przepisy, hierarchia źródeł prawa, kolizje przepisów, budowa aktu prawnego, derogacja, przepisy przejściowe, zrozumienie przepisów, bezpieczeństwo, rozporządzenia, akty prawa miejscowego
Ocena i motywowanie pracowników
ocena pracownicza, SOP, ocena 360 stopni, AC, DC, informacja zwrotna, rozmowa oceniająca, rozmowa korygująca, plan naprawczy, rozmowa motywująca, kadra kierownicza, pracownicy HR, automotywacja, piramida potrzeb, teoria Herzberga, proaktywność, inteligencja emocjonalna, personal branding, metoda SMART, pytania kartezjańskie, coaching pracowniczy, metody ocen pracowników, plan rozwojowy, konstruktywna krytyka
Ja swoimi oczami. Ja oczami innych. Warsztaty samopoznania dla kobiet
self-coaching, poznaj siebie, wyprawa do wnętrza, samopoznanie, informacja zwrotna, fair play feedback, konstruktywne opinie, weryfikacja umiejętności miękkich, kreatywność, negocjacje, praca w zespole, komunikacja w sytuacji stresowej, gry, symulacje, grywalizacja
Tworzymy również programy szkoleniowe dedykowane pojedynczym instytucjom, zróżnicowane ze względu na specyfikę tych instytucji. Program szkoleń ustalamy po przeprowadzonym audycie.