Akcja Lato

  • Przyciągnięcie nowych klientek do gabinetu kosmetycznego
  • Przeprowadzenie kampanii skierowanej do wąskiego, wyselekcjonowanego grona osób, co zwiększa prawdopodobieństwo konwersji
  • czerwiec 2018 r. – lipiec 2018 r.
  • Opracowanie komunikacji, ulotki, pozyskanie adresatek, wysyłka, koordynacja

Lato to czas, kiedy więcej uwagi poświęcamy wyglądowi naszego ciała, a przedurlopowa gorączka sprawia, że często nie potrafimy dopilnować wszystkich spraw, co dopiero wizyty u kosmetyczki. W takich chwilach najlepiej sprawdzają się gotowe rozwiązania i takie właśnie opracował gabinet kosmetyczny Piękność Dnia dla swoich nowych klientek.

Kampania opierała się na rozesłaniu zaproszeń do grona wyselekcjonowanych potencjalnych klientek na typowo letnie zabiegi kosmetyczne, które są swoistym przygotowaniem do urlopowego wypoczynku. Tajną bronią była oferta, ściśle odpowiadająca na potrzeby, zachęcające rabaty i wakacyjny klimat. Każde zaproszenie zostało zapakowane w turkusową kopertę i jako list dostarczone do domu adresatki.

Kampania została przeprowadzona ściśle według zasad nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

Komentarze zostały zablokowane.